Контрольна робота № 1
Варіант І
І рівень (0.5 бала)
1.
Один із названих творів належить до жанру народної думи. Вкажіть його.
а)
«Ой Морозе, Морозенку» ;
б)
«За світ встали козаченьки»;
в)
«Самійло Кішка»;
г)
«Чи не той то хміль».
2.
Початок літочислення українського театру – це:
а)
1872 р.;
б)
1873 р.;
в)
1882 р.;
г)
1883 р.
3.
Який подарунок підготувала до дня народження чоловіка Марія Іванівна
(«Хазяїн»)?
а)
землю;
б)
скриню;
в)
халат;
г)
коштовності.
4.
Хто автор твору, де є такі персонажі: Михайло Ляшенко, Катря Дзвонарівна, Павло
Чубань?
а)
І.Нечуй-Левицький;
б)
Панас Мирний;
в)
М.Старицький;
г)
Іван Карпенко-Карий.
5. З
якого твору взято уривок: «Саме тоді пішла залізна дорога з Києва недалечко од
Семигор. Селяни почали держати коні і ставили під хуру возить на залізну дорогу
сахар з ближніх сахарень»?
а)
«Кайдашева сім’я»;
б)
«Хіба ревуть воли,…»;
в)
«Хазяїн»;
г) «Сава
Чалий».
6.
Вкажіть співавтора Панаса Мирного у написанні роману «Хіба ревуть воли,…»:
а)
Опанас Рудченко;
б)
Іван Білик;
в)
Іван Білецький;
г)
Василь Сімович.
ІІ рівень (1 бал)
1. Дати визначення думі.
2. Чому Мотря не дозволяла Кайдашисі бавити дитину вдень,
а вночі вдавала, що спить і не чує, як дитя плаче?
3. Який головний конфлікт драми «Не судилось»?
ІІІ рівень (1.5 бала)
1.
Пригадайте перше побачення Мелашки і Лавріна. Порівняйте
їхню любов з Карповою та Мотриною.
2.
Історія написання та видання роману «Хіба ревуть воли,…».
ІV рівень (3 бала)
Зробіть ліричний аналіз народного твору
«Зажурилась Україна, бо нічим прожити».
Контрольна
робота № 1
Варіант ІІ
І рівень (0.5 бала)
1.
Один із названих творів належить до жанру історичної пісні. Вкажіть його.
а)
«Ой та зажурились стрільці січовії»;
б)
«Із-за гори вітер дує»;
в)
«Ой з-за гори чорна хмара»;
г)
«Маруся Богуславка».
2.
Хто являється основоположником українського театру?
а)
Марко Кропивницький;
б)
Михайло Старицький;
в)
Іван Карпенко-Карий;
г)
Григорій Квітка-Основ’яненко.
3.
Вкажіть місце народження Михайла Старицького:
а)
с. Арсенівці Кіровоградської обл.;
б)
с. Клішенцях на Полтавщині;
в)
м. Миргорд на Полтавщині;
г)
с. Вербівка на Черкащині.
4.
Родина Тобілевичів – це:
а)
Іван Карпенко-Карий, М.Старицький, М.Садовський, М.Садовська-Барілотті;
б)
Іван Карпенко-Карий, М.Кропивницький, М.Старицький,
М.Садовський, П.Саксаганський,
М.Садовська-Барілотті;
в)
Іван Карпенко-Карий, М.Садовський, П.Саксаганський, М.Садовська-Барілотті;
г) Іван Карпенко-Карий, М.Старицький, П.Саксаганський,
М.Садовський, М.Заньковецька.
5. Хто з героїнь
Панаса Мирного постає перед читачем як приваблива польова царівна?
а)
Галя;
б)
Христя;
в)
Мотря;
г)
Катря.
6. Хто виступає
антиподом Саві Чалому в однойменній трагедії?
а) Шмегельський;
б) Юзеф Потоцький;
в) Гнат Голий;
г) Грицько.
ІІ рівень (1 бал)
1.
Дати визначення історичній пісні.
2.
Підтвердити прикладами з тексту, що жанр твору «Сава
Чалий» - це історична драма.
3.
Назвати основні риси характеру Мотрі і Мелашки,
підтверджуючи цитатами з твору.
ІІІ рівень (1.5 бала)
1.
Порівняти образи Пузиря і злотницького.
2.
Яка ідея назви роману «Хіба ревуть воли,…».
ІV рівень (3 бала)
Зробіть ліричний
аналіз народного твору «Гей, не дивуйтесь, добрії люди».
Контрольна робота №1
Варіант ІІІ
І рівень (0.5 бала)
1.
Один із названих творів належить до жанру народної думи. Вкажіть його.
а)
«Віє вітер на долину»;
б)
«Утеча трьох братів з горда Азова»;
в)
«Ой Морозе, Морозенку»;
г)
«Зажурилась Україна, бо нічим прожити».
2.
Основною темою української літератури 70-90-х рр. ХІХ ст. є:
а)
феміністична тема;
б)
тема селянства;
в)
тема інтелігенції;
г)
тема панства.
3.
Хто з названих драматургів був одночасно і поетом:
а)
І.Нечуй-Левицький;
б)
М.Кропивницький;
в)
М.Старицький;
г)
Іван Карпенко-Карий.
4. Вкажіть
твір, з якого взято наведений уривок: «Напала його пропасниця. На велику силу
одходила його Мотря. Отже, він хоч одужав, а з літами збирався в силу, та вже
ніколи не теряв свого сумного погляду, понурого виду. Бабина смерть нагадала
йому згадку, котру він ніяк не міг розгадати..! він все хмурнішав і
хмурнішав…».
а)
«Кайдашева сім’я»;
б)
«Хіба ревуть воли,…»;
в)
«Не судилось»;
г)
«Сава Чалий».
5.
Персонажем якого твору є Грицько «козачий син, сирота. Після смерті батька та
матері (вони в холеру померли одного таки року) громада оддала сироту далекій
родичці – Вовчисі. А як піднявся хлопець на ноги, то дід узяв його до себе в
поміч коло отари»?
а)
Хіба ревуть воли,…»;
б)
««Не судилось»;
в)
«Хазяїн»;
г)
«Сава Чалий».
6.
Як пояснюється в тексті комедії «Хазяїн» загибель юнака Зозулі?
а)
втопився у річці;
б)
його звинувачували у злодійстві;
в)
його вбили під час сільського повстання;
г)
отруївся алкоголем і помер.
ІІ рівень (1 бал)
1.
Дати визначення соціально-психологічному роману.
2.
Розкрити поняття «корифеї». Назвати усіх корифеїв
українського театру ХІХ ст..
3.
Визначити основні риси характеру Сави Чалого.
ІІІ рівень (1.5 бала)
1. Історія написання та видання драми «Не
судилось».
2. Написати
складний план до образу Пузиря.
ІV рівень (3 бала)
Зробіть ліричний аналіз народного твору
«Чи не той то хміль».
Немає коментарів:
Дописати коментар