понеділок, 1 грудня 2014 р.

Завдання по класах

5 клас
«Фонетикоскладач»
  Завдання: відгадайте слово за звуками.
  1.  - Приголосний, глухий. Моя пара – [з].
       - Голосний, ненаголошений. Можу уподібнюватися до [и].
       - Приголосний, не дзвінкий і не глухий. Не маю пари. Знайдіть мене у слові лексика.
       - Голосний, ненаголошений. Можу уподібнюватися до [у].
    Відгадка:_________

     2. - Приголосний, глухий. Моя пара –[ з].
         - Голосний, ненаголошений. Ніколи не стою на початку слова.
         - Приголосний, сонорний, м’який, без пари. Знайдіть мене у слові соняшник.
     - Голосний, пом’якшую попередній приголосний. Я є у слові промінь.
     - Приголосний, не дзвінкий і не глухий, завжди м’який.
     Відгадка: ___________.



6 клас
«Інтерв’ю»
   Постав імена та по батькові всіх учителів, котрі тебе навчають, у кличному відмінку. Запиши питання, яке б ти хотів задати кожному з них. Запиши очікувану відповідь. Спробуй задати ці питання насправді. Чи добре ти знаєш своїх учителів?



7 клас
«Четверте зайве»
     Вилучіть «зайве» дієслово. Вибір обґрунтуйте.
     - Не знайти, неволити, не чути, не знати.
     - Зібрати, варити, написати, випити.
     - Будете писати, намалюєш, випустимо, ходять.
     - Косити, їздити, тремтіти, жати.
     - Ходила, намалюєш, сядьте, стоять.



8-9 класи

«Кросвордний акродиктант»
Завдання: знайти слова – відповіді.
   1. Синонім до слова аплодисменти.
   2. Глава Держави в Україні.
   3. Шкільний предмет, що вивчає дії над числами.
   4. 1-а особа однини від дієслова звеселити.
   5. Керівник хору чи оркестру.
   6. Яскраво світити, сіяти.
   7. Антонім до слова вчора.
   8. Жартівливий короткий твір з несподіваним закінченням.
   9. Розігрування речових або грошових виграшів по білетах.
 Ключ: підкреслити другу літеру в кожному слові. Має вийти слово «_______».
   -  Об’єднавши два слова з кросвордного диктанту, запишіть придумане вами складне речення.



10-11 класи
«Кросвордний акродиктант»
Завдання: дайте відповіді на питання одним словом.
   - Слова, однакові за написанням, але різні за звучанням; різновид омонімів (омографи).
   - Слова, що є синонімами лише в даному тексті (контекстуальні).
   - Слово в переносному значенні з речення «Над нами плакало небо холодним дощем» (плакало).
   - Працівник редакції, який виправляє помилки в тексті (коректор).
   - Антонім до слова «жонатий» у вірші Т.Шевченка «Сон» (одинокий).
   - Літературний відповідник до діалектного слова «боцян» (лелека).
   - Синонім до слова «бал» у значенні «ми отримали найвищий бал на олімпіаді» (оцінка).
   - Антонім до слова «світ» у прислів’ї  «Вчення – світ, а невчення - … (тьма)».
      Ключ: Підкресліть другу літеру в кожному слові. Має вийти слово «___________».


Немає коментарів:

Дописати коментар